Subject: Muudatusettepanek: Monitor klass 1; klass 3, klass 4 ja klass 5 vahetuseks
From: "infrahanked - RIT" <[email-masked]>

From: Toomas Pai - RIT <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 22, 2025 4:46 PM
To: infrahanked - RIT <[email-masked]>
Subject: Ed: Muudatusettepanek: Monitor klass 1; klass 3, klass 4 ja klass
5 vahetuseks

  _____

Saatja:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saadetud: teisipäev, 22. aprill 2025 16:21
Adressaat: Toomas Pai - RIT
Teema: Muudatusettepanek: Monitor klass 1; klass 3, klass 4 ja klass 5
vahetuseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Austatud Toomas Pai,

Vastavalt raamlepingute nr „5-324-0301-1“, „5-324-0300-1“, „5-324-0302-1“
ja „5-3/24-0049-1“ punktidele 10.3–10.5 teavitame, et tootja on lõpetanud
järgmiste lisatoodete tootmise:

*	HP E24u G5 –E-Series - LED monitor - 23.8" - 1920 x 1080 Full HD
(1080p) @ 75 Hz - IPS - 250 cd/m² - 1000:1 - 5 ms - HDMI, DisplayPort,
USB-C - black head, black and silver (stand), Tootekood: 6N4D0AA
*	HP E27u G5 – E-Series - LED monitor - 27" (27" viewable) - 2560 x
1440 QHD @ 75 Hz - IPS - 350 cd/m² - 1000:1 - 5 ms - HDMI, DisplayPort,
USB-C - black head, black and silver (stand). Tootekood: 6N4D3AA
*	HP E27Q G5 – EE-Series - LED monitor - 27" - 2560 x 1440 QHD @ 75
Hz - IPS - 350 cd/m² - 1000:1 - 5 ms - HDMI, DisplayPort, USB - black,
black and silver. Tootekood: 6N6F2AA

Tootja pakub nendele toodetele tehniliste näitajate poolest paremaid
asendustooteid.

Samuti teavitame, et vastavalt raamlepingute nr 5-324-0301-1,
5-324-0300-1, 5-324-0302-1 ja 5-3/24-0049-1 punktidele 10.3–10.5 on
lõpetamisel ka järgmise lisatoote tootmine:
*	HP E34m G4 Conferencing Monitor – E-Series - LED monitor - curved
- 34" - 3440 x 1440 WQHD @ 75 Hz - VA - 400 cd/m² - 3000:1 - 5 ms - HDMI,
DisplayPort, USB-C - speakers. Tootekood: 40Z26AA

Tootja pakub sellele samuti tehniliselt paremat asendust.

Lähtudes eeltoodust teeme ettepaneku asendada kõik nimetatud lisatooted
järgmiste mudelitega ning palume Teie luba nende vahetamiseks:

*	Klass 1 monitori (HP E24u G5) asendus: HP Series 5 Pro 23.8" –
524pu (USB-hubiga ja järjestikühenduse toega). Tootekood: 9D9V7AA
*	Klass 3 monitori (HP E27u G5) asendus: HP Series 5 Pro 27" QHD
USB-C – 527pu. Tootekood: 9E0G5AA
*	Klass 4 monitori (HP E27Q G5) asendus: HP Series 5 Pro 27" QHD –
527pq. Tootekood: 9D9S0UT
*	Klass 5 monitori (HP E34m G4) asendus: HP Series 5 Pro 34" WQHD
USB-C Conferencing Monitor – 534pm. Tootekood: 9E0Z2UT

Manusena on lisatud kõikide eelpool nimetatud toodete tehnilised infolehed
ning vastavustabel. Lisaks saadame lähipäevil täiendava dokumendina tootja
EOL-kirja.

Lugupidamisega,
Lennart Leht
Green IT OÜ